Kan ik een product kopen met een VVV bon + contant geld?

ik wil graag een product kopen met VVV bonnen maar het product is duurder dan de VVV bonnen. Kan ik dan nog bijbetalen met contant geld?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Ja, dat kan prima!

Toegevoegd na 23 minuten:
Toelichting:
Een cadeaubon is een waardebon die de ontvanger naar eigen keuze kan besteden. Het bedrag dat door de cadeaubon wordt vertegenwoordigd heeft dezelfde functie als ruilmiddel als baar papiergeld, tot het bedrag dat is aangegeven op de cadeaubon.
SimonV
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Nee, sorry, het antwoord was daar niet aangeven. Was meer een toelichting voor het geval je iets koopt dat minder waard is dan de cadeaubon. Dan is de winkelier niet verplicht je geld terug te geven (Al gebeurt het mij wel regelmatig).
Ja, dat is juist de bedoeling van iedere cadeaubon, meerverkoop.
Winkeliers hebben graag dat je meer besteedt dan dat je bon waard is en zien je graag bijbetalen bij je bon. Dat is meer winst, dan het geld dat de bon waard is, van de bon moeten ze een deel afstaan aan de uitgever van de bon, wat bij het geld dat je boven de waarde van de bon, erbij betaald, niet het geval is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
je kunt met deze bonnen betalen - is het duurder dan betaal je contant bij

is het artikel goedkoper - dan krijg je geen geen contant geld terug

verstandig om slim te kiezen - waar voor je geld