Wat is de beste huis-tuin-en-keuken manier om je tube tandpasta hélemaal leeg te krijgen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Doorknippen, tandenborstel langs de tubewand halen en na afloop weer in elkaar schuiven. Herhalen tot tube leeg is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Om altijd van af onder te knijpen de meeste mensen knijpen in het midden ,de tandpasta blijft dan verdeeld in de tube. Doordat je van onder knijpt gaat de tandpasta naar boven. En blijft het bovenin in zitten net zolang tot de tube leeg is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Steek een grote haarschuif aan het einde en rol hem op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
oprollen -tenzij het een plastic tube is
en openknippen en het laatste beetje eruit schrappen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met onderstaand apparaatje dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, super apparaatje, ik heb hem ooit ook eens gehad, kan hem nergens meer kopen :( +1
Als je niks meer uit de tube kunt knijpen, knip hem dan maar eens doormidden.
Maak dan het bovenste deel leeg met je tandenborstel en doe dat in het onderste deel.
Zo kun je de twee helften als een 'dop' over elkaar schuiven.
Dit doe ik altijd met mijn tubetjes oogcrème, waar ik dan nog ruim een week mee kan doen, zoveel zit er nog in, wat je anders zo maar weggooit :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van de tube het mondstuk afknippen (als hij zo goed als leeg is) Daarna strak oprollen. Pas op voor snijwonden.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de grond gooien,werkschoenen aantrekken en er op gaan staan dansen! Naderhand wel even de vloer schoon boenen.