Wat is de beste huis-tuin-en-keuken manier om je tube tandpasta hélemaal leeg te krijgen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Doorknippen, tandenborstel langs de tubewand halen en na afloop weer in elkaar schuiven. Herhalen tot tube leeg is.

Om altijd van af onder te knijpen de meeste mensen knijpen in het midden ,de tandpasta blijft dan verdeeld in de tube. Doordat je van onder knijpt gaat de tandpasta naar boven. En blijft het bovenin in zitten net zolang tot de tube leeg is.

Steek een grote haarschuif aan het einde en rol hem op.

oprollen -tenzij het een plastic tube is en openknippen en het laatste beetje eruit schrappen.

Met onderstaand apparaatje dus.

Als je niks meer uit de tube kunt knijpen, knip hem dan maar eens doormidden. Maak dan het bovenste deel leeg met je tandenborstel en doe dat in het onderste deel. Zo kun je de twee helften als een 'dop' over elkaar schuiven. Dit doe ik altijd met mijn tubetjes oogcrème, waar ik dan nog ruim een week mee kan doen, zoveel zit er nog in, wat je anders zo maar weggooit :)

Van de tube het mondstuk afknippen (als hij zo goed als leeg is) Daarna strak oprollen. Pas op voor snijwonden.!

Op de grond gooien,werkschoenen aantrekken en er op gaan staan dansen! Naderhand wel even de vloer schoon boenen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100