Is het bestellen van medicatie via een online apotheek duurder dan een bestelling in een fysiek apotheek?

Omdat ik medicijnen nodig heb met een vervolgrecept, laat ik deze eenmaal per 3 maanden komen uit een online apotheek in de Randstad. Volgens hun is deze werkwijze goedkoper en zouden de medicijnen voorradig zijn.

10 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat ik ondervind dat je enkel de verzendkosten als meer betaalt,de prijzen lijken mij dezelfde,ik heb trouwens een online apotheek die nog 10% korting geeft wat de verzendkosten ruim terug betaalt.Trouwens is de verzending boven een bepaald bedrag graties.
fremar