Hoe kan het dat ik mij al 2 weken misselijk voel? (Zie Uitleg)

Elke keer als ik wat eet of drink wordt ik misselijk, Nou ja misselijk.
het is meer een druk op me maag en keel.
Alles valt heel zwaar en ik slaap heel slecht (Meestal max 3 uur per nacht.)
Ik ben totaal uitgeput maar ik moet gewoon naar school, Dit is me laatste jaar en ik kan niet zomaar me ziek melden.

Even samengevat:
Ik voel:
- Me misselijk (Druk op maag en keel) nadat ik eet of drink.
- Me Totaal uitgeput.(Slaap max 3 uur of helemaal niet)

Ik heb van alles al geprobeerd.
zoals:
Eet patroon veranderen.(Meer vezels, minder suiker en vet.)
Vroeg naar bed gaan.

Ik heb zelf geblowd 2 uur voordat ik naar bed ging.
Dat heeft niet geholpen want ik was nog om 3 uur wakker terwijl ik om 9 uur naar bed ging.

Enige hulp?
Of waar dit vandaan komt?

Dank u zeer voor het lezen en als u een antwoord geeft!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

Sowieso is het altijd het beste om de huisarts te raadplegen daar deze de kennis heeft van zulke klachten.

Wat betreft maag en darmkanaal klachten zijn er tal van mogelijkheden. Van een simpele voedselvergiftiging tot een chronische ontsteking.
Zelf ben ik erg thuis in deze materie omdat ik zelf lijd aan Coeliakie (gluten-intolerantie). Deze klachten ontstaan na het eten van graanproducten.
Hierbij gebeurde het bij mij vaak dat ik 's-nachts werkelijk gek werd van de buikkrampen.

Als je meer wilt weten kun je kijken op http://www.mlds.nl.

Nogmaals voor zekerheid en een deskundige diagnose zal je je echt moeten wenden tot de huisarts. Ook bij twijfel.

Daarnaast zou ik er nog aan willen toevoegen dat blowen nooit een goede oplossing is voor een probleem, zowel lichamelijk als psychisch. Als dit namelijk enige verlichting geeft of iets dergelijks bestaat het risico dat je ervan afhankelijk wordt. En vanaf dat moment is cannabis wel degelijk verslavend.