Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom blijf ik zo mager?

hallo mensen.
Ik ben een 26 jarige man van 1,73 en weeg maar 55 kilo soms wel 53 kilo.
Ik word er gek van, ik heb gewoon geen enkel zelfvertrouwen meer.
Lente en zomer haat ik omdat ik geen korte shirts kan dragen of naar de strand kan gaan, ik blijf standaard binnen en ga dan in de avond naar buiten.
Ik ben al zo vaak naar de huisarts gegaan maar die man weet niet wat er aan de hand is, toen ik 15/16 was ben ik samen met me moeder naar de doktr gegaan, mij werd toen verteld dat ik een hele snelle spijsvertering heb en wanneer ik ouder word dat het wel zou stoppen, ik eet goed maar ik kom niet aan.
Ik heb ook weightgainers geprobeerd en krachttraining maar gaf het altijd op na paar maanden omdat het niet hielp.
Ik heb ook van de huisarts op en gegeven moment nutridrink gekregen maar dat hielp niet.
Ik ben toen begonnen met blowen vanwege de stress en met het domme idee van blowers krijgen vreetkick en daardoor ga ik aankomen, nee ik kwam niet aan ik werd verslaafd aan blowen maar ben gelukkig sinds 2 maanden van die troep af.
Weet iemand misschien wat er mis is met mij?
Ik heb al jaren geen relatie meer gehad omdat ik simpelweg me schaam voor me lichaam.
Ik wil hier niet de zielige jongen uithangen ik heb het voor de rest prima voor elkaar, maar dit maakt mij elke jaar weer gek.
En zeker als ik elke dag weer reclame's op tv zie dat er mensen zijn die zo graag willen afvallen.
In september heb ik tegen mezelf gezegd wat er ook gebeurt deze zomer wil ik genieten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.7K
Ritsuka
10 jaar geleden
kun je eens vertellen wat je precies eet op een dag en wat je ongeveer doet aan activiteiten en sporten?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoi, er is niks mis met je!