Ik wil graag aankomen, maar niet bij de buik. Kom ik bij de buik niet aan als ik spieroefeningen doe?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat is niet te zeggen.
Dat ligt totaal aan waar jouw lichaam als eerste vet opslaat.
Bij de ene is dat de buik, bij de ander de heupen.
Wat je wel kunt doen, is focussen op krachttraining (in combinatie met genoeg eten, en liefst minstens 100 gram eiwit per dag).
Dan krijg je meer spiermassa, en word je zwaarder, terwijl je toch slanker lijkt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Kijk maar naar deze foto, op de rechtse is ze zwaarder, door meer spiermassa.
Plaatje bij antwoord
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar als je je buik traint komt daar dus spiermassa, maar dan kom ik daar toch juist aan? Of moet ik trainen op de plekken waar ik spiermassa wil creëren?
Ritsuka
10 jaar geleden
Je zegt nergens dat je specifiek buikspieroefeningen wilt doen,
Ik zou gewoon zorgen dat je je hele lichaam traint met gewichten.
Vraag om een schema in de sportschool.