Een rare gevoel op me gehemelte, hoe kan ik dit oplossen?

Ik heb een branderig gevoelig als ik slik aan me gehemelte, als ik water drink gaat dat een beetje over, maar als ik niet water drink blijft die gevoel niet weg gaan. Wat voor iets is dit? En hoe kan het genezen worden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Allergische reactie op iets
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Heb je toevallig veel snoep op? Ik krijg dat altijd na zure matten, salmiak kogels van napoleon en lolly's.

Antwoorden (1)

Het klinkt als iets ontsteking achtigs. Een verkoudheidsvirus of zo.
Mogelijk helpt spoelen/gorgelen met chloorhexidine (Corsodyl). Gewoon bij apotheek of drogist te koop.
Reddie