Waar koop je een apparaatje om een tube tandpasta helemaal leeg te krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet kopen, maar gewoon met je vingers naar de dop toe wrijven. Zo'n apparaatje kost je alleen maar geld, dus... Oprollen en met een klemmetje erop of kijken op de site van de Vrekkenclub?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als de tube bijna leeg is en ook niet meer verder uit te knijpen, knip ik de tube doormidden om het laatste eruit te kunnen krijgen.
Daar kunnen je nog meerdere keren mee poetsen.
De helften van de tube, kun je weer op elkaar schuiven.

Antwoorden (2)

Blokker of marskramer zou ik proberen, en misschien een drogisterijketen zoals kruidvat, of tijdelijke aanbieding van action.
anneliez
10 jaar geleden
Bij aliexpress.com

http://nl.aliexpress.com/wholesale/wholesale-toothpaste-squeezer.html

Toegevoegd na 6 minuten:
Of