Water. Dat is veel goedkoper en beter verkrijgbaar.

Toegevoegd na 3 minuten:
"Handenreiniging en handendesinfectie kunnen bij patiënten met een normale weerstand als gelijkwaardige methoden worden beschouwd."
bamibal
10 jaar geleden
water en zeep voor normaal dagelijks gebruik is meer an voldoende
omdat we door al dat desinfecteren waarschijnlijk in de toekomst helemaal geen weerstand meer hebben, zeker kinderen
zowel water als desinfectant zal niet alle bact doden daarbij pakt desinfectant waarschijnlijk de goeie met de kwaaie bacterieen.
en ik vrees dat die uiteindelijk resistend worden en dan zijn we verder van huis

Er is voor normaal gebruik niets mis met gewoon water en zeep en de natuurlijk bescherming tegen bact (De huid)
als deze niet wordt uitgedaagd door een beetje kwaaie bact dan staat de deur wijd open voor allerlei allergieen etc etc
10 jaar geleden
Castle
10 jaar geleden
+ Klopt helemaal. Mensen doen nu al veel te veel om bacteriën tegen te gaan terwijl je juist sterker wordt als je lichaam er mee om kan gaan.