Overal waar ik zit beslaan de ruiten, hoe komt dit?

Als ik in een auto, trein bus etc zit beslaat altijd het raam naast me, ook al adem ik er niet tegenaan of in die richting..
Weet iemand hoe dat komt?

Over de categorie had ik geen idee,

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er komt ook warmte van je lichaam af.

Het beste antwoord

Als de buitentemperatuur kouder/warmer is dan binnen dan beslaan de ruiten. Dit hoeft niet per se te komen door je adem. Ook jouw lichaam geeft warmte af die bijv. in de auto de binnentemperatuur kan veranderen.