hey mensen vraagje:hoe krijg ik het wit in mijn ogen echt wit....

Toegevoegd na 1 minuut:
ik heb ooit een produkt gebruikt waar ik de naam van kwijt ben het was een blauwe vloeistof.(ik ben lenzendrager maar daardoor is het niet dat mijn ogen niet echt wit zijn en ben ook niet ziek...)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.7K

Het beste antwoord

Visine druppels maken je oogwit witter.

Toegevoegd na 2 uur:
Een vriendin van mij haalde de Visine druppels uit Amerika. Ook te bestellen via Marktplaats of Ebay.

Ook heb je Inoxa druppels (blauw, dus waarschijnlijk had jij die) met ongeveer dezelfde werking. Iets veiliger volgens mij. Deze ben ik niet in NL tegengekomen maar heb gehoord dat die in Belgie bij de apotheek te verkrijgen zijn. Dus even over de grens hoppen of ook even op Marktplaats kijken.

In NL zijn zulke druppeltjes moeilijk te verkrijgen. Wel hebben we hier druppels voor vermoeide/droge ogen. Het maakt de ogen wat helderder, niet zozeer witter.
Bv.: A.Vogel Oogdruppels
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hallo Cindy waar kan je die druppels krijgen?

Andere antwoorden (2)

Dat kun je krijgen door een hele goede detox kuur te doen. Dan bedoel ik niet die rommel die je bij de drogisterij koopt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je ooit eens in Spanje bent, kan je Ojos Bel kopen. Daar koop ik ook altijd een paar flesjes van ... en ik heb een stralende blik :-) :-) :-)