In 'de pil' zitten hormonen.
De ene komt daar wel van aan, en de ander niet!
Dat is afhankelijk hoe je lichaam erop reageert.
Ook wekt soms de pil hogergevoel op.
Als je daar een beetje rekening mee houd, dus niet aan toegeven hoef je er niet dikker van te worden hoor;-)

En netjes elke dag innemen;-P anders word je er zeker dikker van;-)

Toegevoegd na 34 seconden:
hogergevoel is natuurlijk hongergevoel;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

het schijnt van wel, ikzelf denk dat je door de hormoonverandering meer honger krijgt en gaat eten, maar misschien dat zelfs de vetopslag veranderd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals eerder gezegd ja door de hormonen, ik werd ook dikker van de pil in overleg met de huisarts overgestapt op een lichtere pil, probleem opgelost
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja, dat kan zeker ik zelf ongeveer 2 kg. maar je kan dat ook het beste aan je huisarts vragen want niet elke pil is het zelfde......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat zeker.