hoe kan je als je ziek ben je op de ene dag erg goed voelen (genezen) en de volgende dag weer ziek zijn?

Ik was woensdag en donderdag ziek, vrijdag voelde ik mee weer goed, en zaterdag voel ik me weer ziek.

hoe kan het dat als je je vrijdag weer goed voelt, je de volgende dag je weer ziek voelt en moet overgeven

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (5)

wie zegt dat de ziekteverwekker uit je lichaam was? Je kan heel ziek zijn en je goed voelen, en andersom.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
soms is herstellen net een katholieke processie; drie stappen vooruit, en dan weer een terug.
het is wel een stijgende lijn, maar het kan met horten en stoten gaan.
beterschap, en neem vooral de tijd om goed uit te zieken.
Rieneke1
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dank je
Het ligt er maar net aan wat voor medicatie je evt.slikt. Als dat nt zo is ga dan als je,je goed voelt nt meteen vanalles doen dan kryg je geheid n terugslag! Wat je nu denk k hebt. Doe rustig aan,slaap veel en als je nt kunt eten drink wel veel!! Beterschap gewenst!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je je weer goed voelt, betekent dat niet altijd dat je al helemaal beter bent.
Je neemt dan te snel teveel hooi op je vork en krijgt dan de afrekening.
Wij houden aan , na ziekte je een dag helemaal beter voelen en als dat zo blijft de volgende dag pas rustig aan beginnen.
Dat spaart veel ellende uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bekend fenomeen bij buikgriep.Het kan echt enige dagen duren voor je ingewanden weer normaal functioneren.