Al bijna 4 weken insanity gedaan, maar niks afgevallen hoe kan dit?

Ik ben 16 jaar. 171 cm en 81,6 kg. Ik ben sinds ik insanity doe geen ene kilo afgevallen hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En qua spieren en vetpercentage.?

Antwoorden (2)

Dan ligt het waarschijnlijk ergens aan je eten.
Mogelijk eet je te veel of te weinig.
Het kan ook zijn dat je iets meer spiermassa hebt gekregen, dan ben je waarschijnlijk wel smaller geworden, maar geeft de weegschaal hetzelfde aan.
Houd je ook je maten bij? Bicep, buik, been, etc.
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, ik ben bij buik na 3 weken 4 cm kwijt gekregen. Maar de weegschaal geeft hetzelfde aan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waaaauw, 4 cm is echt heeeeel veel!! Wees daar superblij mee, het gaat toch om jouw figuur, en niet om het cijfertje op de weegschaal?
Ritsuka
10 jaar geleden
4 cm eraf, dat is echt hartstikke goed resultaat!
Dan weet je dus dat er wat werkt.
Die weegschaal moet je niet op letten hoor, je kunt beter kijken naar je maten, hoe je kleding zit, hoe je energie is en hoe je slaapt. Kijk dit maar eens: http://www.nickholtfitness.com/wp-content/uploads/2013/08/Weight-gain-muscle.jpeg
Volgens de weegschaal is deze dame zwaarder, maar kijk eens naar de spiermassa, en hoe haar figuur er nu uit ziet.
Zelf ben ik nu ook bezig met elke maand foto's maken, zelfde outfit en belichting, zo zie je goed verschil
Denk aan de volgende dingen:
- het effect begint pas na 5 á 10 dagen.
- Insanity heb je ook een speciaal dieet nodig.
- Eet gezond(er).

Insanity is een mooie workout, maar het is niet goed voor veel mensen met een slechte conditie. Het kan erg gevaarlijk zijn om zulke zware programma's te volgen
http://www.demorgen.be/dm/nl/993/Gezondheid/article/detail/1651389/2013/06/13/Fitnessrage-Insanity-is-levensgevaarlijk.dhtml