waarom veranderd mijn haarkleur/structuur

Ik ben n jongen van 16
Ik heb al zo lang als ik weet bruin/blond haar (meer bruin)
Nu ik wat langer haar heb merkte ik dat ik pas dat ik een dikke zwarte haar met een kleine krul erin uit mn hoofd trok,
Ik heb meerdere haartjes uit mn hoofd getrokken en tot verbazing waren meerdere haren dikker zwart met n krul.

Mijn vraag is dus of dat normaal is?

Alvast bedankt voor de antwoorden

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ben iets ouder dan jij en vrouw, heb al jaren af en toe een paar donkere haren met een klein krulletje tussen mijn andere haren. Maar mijn haar als geheel (steil, blond) verandert niet.
Je hoeft je dus niet druk te maken. Wel ga ik je vraag volgen, ben benieuwd naar antwoorden.

Antwoorden (1)

Dit is normaal, iedere 5 tot 7 jaar veranderd de haarstructuur onder invloed van hormonen. Nu kan je haar inderdaad nog dikker worden, als je ouder wordt, zal je merken dat het steeds dunner wordt.