Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kun je doen tegen droge ogen? Als ik achter m'n notebook zit begin ik na een tijdje last te krijgen...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
620

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

koop een flesje ogentroost van weleda, daar knappen je ogen meteen van op als je gedruppeld hebt.
(Lees meer...)
Rieneke1
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik neem aan dat da spul ook van het plantje ogentroost :Euphrasia officinalis is gemaakt ?
Kun je dat gewoon bij de drogist kopen ?
Rieneke1
14 jaar geleden
ja klopt, te koop bij apotheek en betere drogist.
kost 7 euro en nog wat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
O.k bedankt, dat ga ik ook eens halen.
Is voor nog meer dingen goed.

Andere antwoorden (4)

Een tijdje wat anders gaan doen. Het is bekent dat je van lang achter een beeldschem zitten droge ogen krijgt. Het beste wat in dit geval helpt is een pauze in lassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het schijnt dat je moet knipperen om je ogen vochtig te houden, dat zou ik dan ook maar doen in dit geval.

Mocht je dit wel doen zijn oogdruppels een goede optie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.drogeogen.nl/112%3FnavId=23

Hopelijk kun je hier iets mee.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Houd het vochtgehalte in je omgeving in ieder geval op peil, middels luchtbevochtigers, waterbakjes aan de radiatoren of simpeler: bakjes water door het huis heen... heb je dan nog last dan zweer ik bij Ocuheel oogdruppels..zitten in een pipetje dat je geopend nog dagen kunt bewaren zodat je niet alles in éen keer hoeft te gebruiken...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding