wie heeft de grootste oren op aarde? mens

dit wil ik graag weten i.v.m. een school project!

Weet iemand het antwoord?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.7K

Antwoorden (7)

Dat lijkt mij een olifant. Veel groter zijn ze er niet, denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met het woordje "mens" achter de vraagteken neem ik aan dat vraagsteller bedoeld welke mens de grootste oren heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oke, dan denk ik mr pieter van vollenhoven.
Rieneke1
14 jaar geleden
plusje voor de lach :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oooo, als het die van mensen zijn, dan wil ik die van mij wel eens opmeten?
Ik moet van mijn man altijd mijn haar over mijn oren doen en vooral niet achter mijn flappen. :LOL:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hhahahaa lol
De oren van een Afrikaanse olifant zijn de grootste van alle dieren. Van onder tot boven zijn ze soms wel twee meter lang.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De langste oor haar behoort tot Radhakant Bajpai van Naya Ganj, Uttar Pradesh, India, meet 13,2 cm (5,19 inch).

Toegevoegd na 3 minuten:
Er is geen record voor de grootste oor, maar de grootste oor haar is 18.1 cm (7,12 inch) op de langste punt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Minnen zonder onderbouwing. Geef me een reden waarom.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
minnen, omdat je de vraag niet beantwoordt. En 2x iets verschillends beweert over (niet relevante) oorharen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het eerst antwoord van mij was inderdaad een van mij over het hoofd gezien 'oorhaar' in plaats van oor.
Daarna ben ik verder gaan zoeken en blijkt er dus geen record houder te zijn van de grootste oren.
Ik denk, qua lichaamsverhouding, dat een vleermuis de grootste oren hebben. Niet voor niets hun belangrijkste orgaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier is hij dan. Ziet er wat vreemd uit en helemaal natuurlijk is het niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De Afrikaanse olifant heeft de grootste oren ter wereld. Van onder tot boven zijn ze gemiddeld twee meter lang. Handig ook als het te warm wordt, want dan wappert de olifant zichzelf koel met zijn oren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pieter van vollenhoven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ je xD
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
grap was al gemaakt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waar staat dat dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
reactie bij het 1e antwoord
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had 'm niet zien staan hoor Maatah
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
anders had ik hem zeker niet getypt!