Hoe terug in ritme komen?

Hoi,

Sinds de vakantie was begonnen, ben ik helemaal uit mijn ritme geraakt. Heel laat slapen, en in de middag weer wakker worden.
School is weer begonnen, en ik voel me heel moe en heb geen energie.

Ik kijk er ook erg tegenop om naar school te gaan, en het is heel raar eigelijk... Zo was ik helemaal niet, en er is ook niet echt iets op school waardoor ik niet zou willen gaan.

Heeft er iemand wat tips voor me ?

Ik vind het een vervelend gevoel...
Bedankt alvast!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Me 2

Antwoorden (4)

Je moet gewoon wennen. Ga optijd slapen(ookal ben je niet moe). En als je wekker gaat; gewoon opstaan! Niet even die 5 minuutjes extra blijven liggen. Na een week of 2 ben je weer helemaal terug in je ritme!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nachtrust is heel belangrijk. Bekijk nu op een vroeger tijdstip tv of werk met de computer voor 20u00 's avonds. Zorg dat je minstens 7 uurtjes slaapt hebt en je zult je stukken beter voelen 's avonds.

Drink geen suikers 's avonds (geen cola, koffie of energiedrankjes).

Verschuif alles wat je vroeger laat deed, eens een stuk VROEGER op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Belachelijk vroeg naar bed gaan, rustige muziek zacht opzetten en de sleepfunctie aan. Op een gegeven moment zal je je toch wel moe voelen, en in slaap vallen. Als je dan weer wakker wordt gemaakt door de wekker heb je in ieder geval genoeg geslapen. Wat mij helpt om moe te worden is om aan dingen denken als vermoeidheid en slapen, dan begin ik meteen te gapen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga elke dag een half uur eerder naar bed en een half uurtje eerder eruit doe ik nu ook werkt uitstekend!