Hoe noemen ze de Shuttle Run Test in Duitsland en wel lidwoord hoort daarbij?

Is de Shuttle Run Test is het duits gewoon hetzelfde of heet het anders?? En welk lidwoord hoort er dan bij?

Toegevoegd na 22 minuten:
Misschien hebben ze het wel niet in het Duits, maar ik moet beschrijven waarom ik een onvoldoende heb gehaald voor gym en dat kwam dus door de Shuttle Run Test.. Welk lidwoord zal ik er dan voorplakken??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Hebben ze het wel in Duitsland? Ik denk dat er een typisch Duitse naam voor is omdat Shuttle Run test natuurlijk Engels is, Maar aan de andere kant, misschien gebruiken ze ook wel gewoon de Engelse benaming
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, ik weet ook niet of ze het wel hebben.. Maar ik moet voor een duitse opdracht beschrijven waarom ik een onvoldoende heb gehaald voor de Shuttle Run Test en daarom moet ik het eventjes weten. Ik denk zelf dat het gewoon Shuttle Run Test is, maar welk lidwoord hoort daar dan bij??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan je het niet 'piepjestest' noemen? Dan is het der Signalton Test denk ik
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke!! Heel erg bedankt!! :D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankjewel!