Als je 1 dag geen insanity doet vanwege huiswerk is dat erg en kan je dan niet meer afvallen?

Ik doe insanity al sinds vorige week zondag t/m vrijdag en je hebt 1 dag vrij. Maar vandaag kan ik het niet doen vanwege twee toetsen. Is dit erg kan je dan niet meer afvallen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Relax, zo zit het niet in elkaar. Je hoeft zoiets echt niet elke dag te doen, het is geen alles of niets. Als je 1 dag niet sport, heb je iets minder activiteit op die dag, waarschijnlijk ga je automatisch iets minder eten, en uiteindelijk blijf je echt wel in balans hoor. Maar als ik dit zo lees heb ik een beetje het idee dat je er wel heel strict mee bezig bent, je word een beetje panisch omdat je 1 dag niet kan sporten. Let er wel mee op, dat je niet in een gat valt van orthorexia. Toegevoegd na 59 seconden: Je toetsen zijn belangrijker, en rust is ook belangrijk voor je lichaam. Dat staat zelfs in het Insanity trainingsschema, dat je rustdagen moet houden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100