Ja dat kan. Niet iedereen die darmparasieten bij zich draagt heeft klachten. En er zijn ook andere symptomen mogelijk, zoals een opgezette buik, buikpijn en vermoeidheid,
of verstopping.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bovendien zijn er ook meer parasieten dan alleen maar darmparasieten,
Je hebt ectoparasieten (die op de oppervlakte en niet in de diepere lagen voorkomen) zoals hoofdluis, schurftmijt, muggen enz. en endoparasieten die in het lichaam leven.
Een overzicht van de bekendste parasieten waar mensen last van kunnen hebben, vind je hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_parasieten_bij_de_mens
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hartelijk dank voor dit antwoord, Amadea. Hier had ik echt van aan. Inmiddels aan de antibiotica. Groet van Ineke