Als je vermoeide spieren hebt omdat je de laatste dagen veel hebt gesport en je hebt snel kracht nodig, wat kan je dan het beste eten/doen?

Ik vraag dit i.v.m. een dansoptreden morgen, maar ik heb de laatste dagen veel gesport waardoor mijn benen nu heel slap en moe zijn. Maar morgen heb ik weer power nodig!

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik ben wel op een koolhydraatarm dieet dus dat speelt misschien ook een rol. Ik neem sowieso dagelijks 2 goede eiwitshakes, ook na het sporten.

Weet jij het antwoord?

/2500

Veel rusten. Heel veel. 20:00 naar bed gaan en om 8:00 weer opstaan zodat je lichaam binnen 12 uur hebben kunnen herstellen. Als je gaat ontbijten, neem bruin brood met iets zoets en een beetje cola (Die geven flink wat energie). En dan er tegenaan gaan! Succes met je dansvoorstelling. Toegevoegd na 57 minuten: De cola is een kleine reserve batterij. Dus neem die cola in minstens 20 minuten in voor je gaat dansen. Want anders heb je er niks aan. Ook in de eerste reactie (gast5 nog iets), wordt er gezegd dat iets met veel koolhydraten (macarioni als voorbeeld). Dat laad je batterij op en is ook nog goed voor je hart (door Omega 6).

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100