kunnen muggen in je ogen steken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk het niet. Je oogbal is daar te stevig voor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kan. Ik denk dat een betere vraag is: kun jij je ogen een paar seconden openhouden terwijl een mug in je oogbal steekt?

Antwoorden (1)

Volgens mij wel, maar tegen de tijd dat ze op je ogen zitten knipper jij allang met je ogen. En jaag je ze dus weg.
Een mug steekt sowieso niet zodra hij op je landt. Eerst even de boel verkennen en dan tjakka!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dus theoretisch gezien kan het. maar de kans dat het echt gebeurd is echt heel klein?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk het niet. Je oogbal is daar te stevig voor.