Waar kun je heren kleding kopen die tussen maat l en m in zit?

Hoi ik heb een groot probleem met het kopen van heren kleding, het zit namelijk zo, dat ik tussen maten inval. Maat m zit in de lengte erg goed maar is in de brete te krap en spant het om mijn lichaam , en maat l is de lengte weer veelste lang maar in de breedte heeft het weer de juiste maat.
Ik ben met mn moeder laatst aan het shoppen geweest en heb eens een shirt geprobeerd uit de dames collectie van o'neal om te kijken naar de maat voering en dit paste wel kwa lengte en breete in een keer goed , Met spijker broeken heb ik dit ook dat ik tussen 2 heren maten inval, maar ik draag al geruime tijd ( dames ) spijker broeken van only die zitten mij ook beter dan heren spijker broeken want die zitten bij de billen of te strak of veelste wijd. IK zit met mijn handen in het mijn haar is hier een oplossing voor? Oja ben een jongen van 17 jaar oud.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

Ieder kleding stuk is anders. Je kunt het beste gewoon gaan passen in kledingwinkels. Vaak hebben kleding winkels confectie kleding in de winkel. Dat wil zeggen dat als het binnen een bepaalde norm valt het een maat M is. Dit geld zo ook voor andere maten. Er kan dus zelfs verschil zitten in verschillende maten M.
En anders kun je altijd nog op zoek naar een haut coutoure winkel maar deze zijn vaak was prijziger.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ga als volgt te werk:
1. Kies eerst een spijkbroek die goed om je middel zit. Kijk welke maat die heeft. Bijvoorbeeld 34/32.
2. Neem dan een broek van 34/30, dat is dezelfde omvang maar een kortere lengte.
3. Is die nog te lang dan ga je voor 34/28 enz.
De maten l en m zijn maten waarbij men uitgaat van een gemiddelde. Het bovengenoemde amereikaanse systeem is veel beter. De goede jeanszaken hanteren allemaal dit systeem.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij mij zijn altijd de pijpen te lang. Ik ga naar winkels waar de vermaak kosten laag of gratis zijn. Ik kies een model wat om mijn middel goed zit en laat de pijpen innemen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lastig André, maar er is vast een andere oplossing dan op de damesafdeling kopen.
Ga eens met iemand anders winkelen en in andere zaken, dan waar je steeds met je moeder komt. Dan kom je weer eens een andere collectie tegen.

Vraag advies aan de verkopers, tenslotte is het hun vak.

Als de breedte goed zit, kun je een te lange broek laten inkorten soms In de winkel of bij een kleermaker. Kost niet heel veel.
Succes!