Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe lang duurt een slijmbeursonsteking en verreking van je knie?

Met voetbal kreeg ik bijna 4 maanden geleden een schop tegen mijn knie en heb nu al die tijd last van pijn aan de binnenkant van mijn knie schuin onder mijn knieschijf.

Ik ben al bij de sportarts, fysio en orthopeed geweest en allemaal zeiden ze dat mijn binnenband was verrekt en de orthopeed zei n.a.v. een gemaakte mri dat ik ook een slijmbeursontsteking in mijn knie heb, maar nu vraag ik mij af hoe lang kan het duren voordat ik weer geheel pijnvrij ben.

De pijn is is sinds het gebeuren wel een heel stuk minder geworden, maar nog wel duidelijk aanwezig, als ik verkeerde bewegingen maak.

Verder heb ik er geen last van met zitten, lopen of rennen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Met een slijmbeursontsteking kun je wel 10 tot 12 maanden zoet zijn helaas. Maar...aan het einde van die tijd is de pijn natuurlijk niet meer zo erg als nu. De pijn is geleidelijk al aardig verdwenen.... en kun je alvast voorzichtig weer eens wat gaan oefenen. De adviezen hierboven zijn heel goed.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Slijmbeursontstekingen en beschadigingen van een knie genezen heel erg langzaam. Reken maar op een jaar en bij rare bewegingen zal je er wel langer iets van voelen. let op je gewicht, als de knieën teveel moeten dragen is dat niet bevorderlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste Johan,