Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb pijn in de linker boven slaap. Wat kan dat zijn?

Sinds gisteren en ook vannacht heb ik een soort van pijnscheuten in de linker bovenslaap. Dat heb ik anders nooit. Het zijn van die kleine golfjes pijn die regelmatig terugkeren. Ik word er ook wakker van en neem dan een paracetamol, maar dat helpt helaas niet. Wat kan het zijn? Ik drink en rook niet, leid een regelmatig leven, en eet heel gezond.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Dat kan vanalles zijn. Mijn eerste gedachte zou toch uitgaan naar spanningshoofdpijn omdat bijna alle hoofdpijn door spanning wordt veroorzaakt. Omdat je met klem vermeld dat er geen sprake is van bijzondere omstandigheden , maar daarbij niet vermeldt hoe druk je het hebt, of je veel stress hebt etc.........
Hoofdpijn op de locatie die jij beschrijft, komt eigenlijk vaker voor bij ouderen waarbij de bloedvaten die naar het hoofd gaan wat dichter zijn gaan zitten. Dat kan hoofdpijn verzoorzaken.
Maar misschien is toch een onopvallend griepje de oorzaak.

Als het nou vervelend blijft of je maakt je zorgen, ga dan even naar de huisarts.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing