ik heb sinds een paar weken een hard bruin/blauw op me schaamlip, wat is dit?!

Ik heb een paar weken geleden een hard bruin/blauw bultje ondekt op mijn schaamlip. Ik dacht dat gaat vanzeld wel weg. Aangezien dat er nu nog zit ga ik me nu toch zorgen maken omdat ik niet weet wat het is. Het doet geen pijn. En het kan niks met seks te maken hebben en ook niet van het scheren want dat zou ik wel herkennen. Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.5K
Ritsuka
10 jaar geleden
Gok toch op een ingegroeid haartje of ontstoken haarzakje.
Maar anders zou ik even bij de huisarts langs gaan, odat het er nu al even zit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan ook gewoon`n vetbultje zijn.
Ermee naar de huisarts gaan zou ik je aan raden.
Kan nooit geen kwaad.

Antwoorden (1)

Het kan een cyste zijn (bultje met vocht of kleine ontsteking) die inderdaad ook door scheren kan komen. Of een naar binnen gegroeid haartje waardoor er een ontstekingsplekje zit.