Ik heb al een maand zware hartkloppingen, gisteren kreeg ik problemen met ademen en steken in d borststreek , moet ik mij zorgen maken ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wel eens zoiets gehoord wat men een dokter noemt????
Natuurlijk kan je geen degelijk advies hier verwachten dan alleen: "GA NAAR DE DOKTER!!!!!" Als je een groot risico wil nemen zou ik als ik jou was hier de antwoorden afwachten, als je je beter wilt gaan voelen zou ik morgen ochtend direct de dokter bellen en dit uitleggen.... Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de dokter weet ook niet alles (is uit ervaring gebleken) misschien wilt de vraagsteller ook niet in zijn/haar situatie er alleen voor staan.

Antwoorden (7)

Het enige advies dat we hier via internet kunnen geven; ga langs uw huisarts.
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Alleen een arts kan, na lichamelijk onderzoek, zeggen, of er iets ernstigs aan de hand is, of niet. Beste raad is dus, om een bezoek te brengen aan uw huisarts.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Morgen naar je huisarts. Niet wachten. Ik weet er alles van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, je kan dit soort klachten beter niet te licht nemen.
Ik heb hier ook last van gehad en een paar maanden mee rondgelopen.
Ziekenhuis kon niks vinden dus ik ben genezen door alternatieve geneeswijze.
Accupunctuur.
Als ik een maandje langer had gewacht, was ik nu niet hier..

Dus wacht er niet mee..Het is je hart en je hart is je leven.
Ik wens je beterschap en ik hoop dat je dit niet alleen hoeft te doorstaan.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn twee mogelijkheden. Of je hebt een hartkwaal. In dat geval moet je direct naar de dokter. Het kan ook goed zijn dat je een psychosomatisch probleem hebt. In dat geval zou je met een psycholoog moeten praten. Daar kan de dokter je ook naar doorverwijzen. Je moet er toch langs om de eerste mogelijkheid te laten uitsluiten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze vraag kan door niemand zinnig worden beantwoord.
Er wordt te weinig achtergrond informatie gegeven; we kennen je niet en de meesten van ons zijn geen arts.
Het enige antwoord kan (vroeg of laat) van een arts komen.
Als je je zorgen maakt, zou ik eerst maar een afspraak met de huisarts maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hup, naar de dokter! En terwijl je daar naar onderweg bent, nog even goed nadenken of je de afgelopen maand nog dingen heel anders bent gaan doen (b.v. medicijnen gebruiken, 6 x zo hard werken enzovoorts).