hoelang duurt het herstel van een tepel piercing?

Ik ga over 2,5 week op vakantie en zou dan graag de piercing willen hebben. Maar kan dit? Of is het niet verstandig ivm herstel?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Dit duurt 3 tot 9 maanden, in die tijd mag je niet zwemmen, niet in de zon (dit ivm verbranding van het wondje) en moet je oppassen dat er geen zonnebrand in of op je wondje komt. Ook mag je tijdens de genezing geen strakke shirtjes of andere strakke kleding dragen. Lijkt me dus zeer onverstandig dit vlak voor je vakantie te laten doen. Stel het liever uit, tot in de winter en geniet er volgend jaar, tijdens je vakantie van. Misschien is het leuk een nep piercing aan te schaffen voor deze vakantie, deze klem je op je tepel en ziet er echt uit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank voor je antwoord. Heb ook even een piercing shop gebeld en die vertelde mij dat het opzich kan als je het maar goed schoon houd en desinfecteerd..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Piercings zijn echte wonden, die hebben tijd nodig om te herstellen. Persoonlijk zou ik dat risico niet willen lopen (ontstekingen, ziek worden) Maar natuurlijk moet je de keus zelf maken. Bel eens meerdere piercing shops, als je overal dezelfde reactie krijgt, dan overdrijf ik misschien, maar ik denk niet dat dat zo is.
Fijne vakantie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb idd nog een andere gebeld die zei het zelfde. Het kan maar het is niet aan te raden. Ik was net vergeten erbij te zetten dat die eerste dat ook erbij zei. Heb dus maar besloten om te wachten en na de vakantie te doen voordat die straks verpest is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel verstandig, daarmee voorkom je eventuele problemen.