Dan bof je, dat jouw huid er kennelijk niet allergisch op reageert. Dat zit in jouw genen, daar kan je zelf niets aan veranderen.
Amadea
10 jaar geleden
Als je geen jeuk en muggenbult hebt hoe kan je dan weten dat je gestoken bent.
Als je het toch weet dan moet je de volgende keer eens aan krabben, ook al jeukt het niet. Daarmee heb je dan een gedeelte van het antwoordt. bij het krabben ga je het product dat dejeuk veroorzaakt verspreiden over een groter oppervlak wat nog meer jeuk veroorzaakt
Bij jeuk heb je zoals bij pijn [ de pijngrens] ook een grens. Je hebt mensen die bij de minste jeuk beginnen gaan te krabben, sommige mensen kunnen daar beter tegen zoals u.
Wat de bult betreft heeft het te maken hoe het lichaam reageert op de steek. Je hebt mensen die dadelijk een ping pong bal hebben, anderen krijgen mischien een allergische reactie en sterven, en andere hebben weinig of geen bult maar dat is afhankelijk van persoon tot persoon en het heeft ook te maken door welke mug je gestoken bent. Het zou wel eens kunnen dat je anders reageert op een mug van in een ander land
Robby BB