Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het begon met een klein korstje, maar voelde anders dan een gewoon wondje. Nu breidt de plek zich uit en komen er meer. Wat is dit?

De afspraak met de dokter staat gepland, maar duurt even ivm de vakantie. De plek brandt en voelt anders dan een gewoon wondje, volgens mijn zoon.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Plekjes die eruit zien als korstjes maar groter worden ipv kleiner zijn vaak krentebaard.
Het enige verschil met hoe ik het ken is dat het centrum ook een rode plek blijft.
Als dit het is, is een gang naar de huisarts de beste optie, er zijn verschillende cremes mogelijk en alleen daar kunnen ze bepalen wat je nodig hebt.
(Lees meer...)
Summo
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is wel degelijk een standaard ‘krentenbaard-plek’. Wikipedia: Krentenbaard is een huiduitslag die vaak in het gezicht of de hals begint.
Het komt inderdaad meer bij kinderen voor maar ik heb het ook op ongeveer mijn 16e gehad en ik ken iemand van 18 die het laatst had.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing