Het streven naar macht en rijkdom is altijd al heel erg populair geweest. Ook nu.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Het streven naar niet minder verdienen dan dat je uitgeeft, denk ik zo
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het stellen van vragen op www.goeievraag.nl.
14 jaar geleden
Het streven naar gelijk...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals altijd, zo ook nu. Het streven naar tevredenheid en geluk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het streven naar liefde blijft het populairst
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+je
Het streven naar afvallen.
14 jaar geleden
Het streven naar vrede (alleen blijft het helaas vaak bij een streven...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het streven naar het goed kunnen combineren van baan, gezin, huishouden en partner zijn. En oja.. nog een goede buur, goede vriendin, wat goeds doen voor de maatschappij, het milieu enz.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het streven naar winst & geld.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geen stress meer..