hoe kom je van je mannenborsten af en hoe wordt je dun?

Hoi ik ben nu inmiddels 19 jaar en weeg rond de 62 kilo, en ben 1,65 niet bepaald lang. Ik heb sinds ik 13 jaar was best wel wat vet bij mijn borsten, maar het viel mijn niet op, maar pas op een latere leeftijd viel het op en werd het ook groter. Bij mijn is eerlijk gezegd mijn buik niet echt te zien wel ben ik dik maar aan de voorkant kan je zeggen dat ik niet echt dik ben, maar aan de zijkant zie je wel wat vet hangen ik weet niet precies hoe ik het moet omschrijven. Het probleem is meer dat mijn borsten te zien is. Ik heb wat paar oefeningen thuis gedaan (cardio training), maar het leverde niet veel alleen mijn buik vet ging wat weg maar dat was voor een korte periode ik heb alles geprobeerd. Sindsdien ben ik niets aan het doen wel ben ik van plan om over een week mijn laten inschrijven bij een sportschool. Ik eet wel ongezond ik snoep niet veel ik eet amper fruit enzo en eet veel rijst, eieren en drink weinig. Ik heb op internet gezocht over hoe je kan afvallen en hoe je van je mannenborsten af komt, maar kreeg niet veel info. Ik vroeg me af wat ik kan doen om mijn "mannenborsten" en een dikke buik af te komen en wat ik thuis kan doen om te gaan trainen zonder iets bij de hand want ik heb geen apparaat thuis en wat voor dieet ik kan gebruiken?

Ps: Sorry als ik wat spelling fout heb gemaakt had niet veel tijd.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
'Ik eet ongezond', je heeft de oplossing zelf al. Gezonder eten.
Probeer eens wat meer volgens de schijf van vijf te eten, en meer te gaan bewegen en sporten: http://www.voedingscentrum.nl/nl/schijf-van-vijf/schijf.aspx
Vraag in de sportschool om een goed schema voor krachttraining.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka... In dit geval zal het ook heel goed het gevolg zijn van zijn genen of een aandoening.
Mannenborsten zijn vaak genetisch erfgoed..

Antwoorden (1)

Ga eens naar je huisarts en vraag een doorverwijzing naar een endocrinoloog, deze kan de oorzaak onderzoeken, bijv hormonaal en je van het juiste advies voorzien, soms is liposuctie de oplossing, maar ook een borstoperatie kan een mogelijkheid zijn. Maar misschien kun je wel op een veel simpelere manier geholpen worden. Het beste is dus een specialist te raadplegen, zodat je het juiste advies krijgt.