Heb vannochtend heel vroeg (4:45) een wandeltocht gedaan, nu ben ik alleen vreselijk duf! Tips om fris te worden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat duffe gevoel komt waarschijnlijk omdat je reserves zijn aangesproken. Het allerbeste kan je even rustig gaan zitten met een glas melk en 4 bruine boterhammen met kaas of zoiets.
Over een half uur voel je je dan weer fit, tenzij je over je eigen grenzen bent heen gegaan. Afstand lopen moet namelijk ook worden opgebouwd.
Ivana
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hou even een 'power-nap', een dutje van ca. een kwartier. Zet de wekker, zodat je niet te lang blijft liggen en het effect van het lekker vroeg opstaan ongedaan wordt gemaakt en je moe en loom blijft. Je kunt hier enorm van opknappen.