ik heb spier dystrofie met een hele zware kneuzing er overheen. hoelang kan dat duren voor t geneest

Ben gevallen op 9 januari mijn gewricht bij mijn pols/duim is extreme gekneusd maar door de dystrofie heb ik zo'n zware kneuzing dat ik al bijna 6 weken in afneembaar gips zit. wanneer ik mijn gips af heb om te douchen kan ik me hand totaal niet bewegen mijn hand word helemaal paars en doet mega veel pijn. Ik moet nog 1 week in t gips maar hoelang duurt t nog voor mijn duim/pols weer oke is.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het genezings proces is per persoon verschillend de een hersteld iets sneller dan een ander.
En van kneuzingen kun je lang last hebben ze zeggen vaan je kunt het beter breken dan kneuzen.
Dus rustig afwachten het komt vanzelf weer goed niet te overhaast dingen gaan doen daar door kun je je zelf alleen maar meer beschadigen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er staat geen tijd voor ieder mens is anders...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je hand paars word zou ik zeker naar de behandelend arts gaan maandag, dan kan je gelijk vragen wat de verwachtingen zijn. Zeker door je spierdystrofie kan het lang duren.
Geef aan dat je erg veel pijn hebt