Mag een geschreven verjaardagsfelicitatie uiterlijk een dag voor de verjaardag door de jarige ontvangen worden of moet ik wachten tot de verjaardag?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

zou niet weten waarom dat niet mag, bovendien kun je het met de post nooit precies inschatten, en dan liever een dag te vroeg dan dat de jarige zich de hele dag afvraagt waarom je niets hebt laten horen
anneliez
10 jaar geleden
Jazeker mag een geschreven verjaardagsfelicitatie uiterlijk een dag voor de verjaardag door de jarige ontvangen worden!
Die jarig zal daar heel blij mee zijn.
Als je pech hebt dat de post niet op tijd bezorgd wordt dan zou die
geschreven verjaardagsfelicitatie wel eens een dag te laat kunnen zijn, hetgeen kan resulteren in een teleurstelling bij de jarig.
Dus nee, je moet niet wachten tot de verjaardag.