Hoe krijg ik de geur van vetluis uit mijn wieler kleding?

Door al jullie tips ben Ik er inmiddels achter hoe de geur in vervolg te voorkomen,
MAAR wát doe ik NU aan mijn vieze goed? Word er gek van :-S; als ik mijn wielerkleding aan doe vind ik mijzelf al stinken voordat ik ben begonnen (en nogwel naar een "PUTlucht; wat erger is dan zweet ;-) )

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Ook dat lukt met HG alle nare geurtjes weg uit sportkleding.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, dat spul gebruik ik ook voor sportkleding. Het kan meedraaien in de wasmachine, gebruik wel de juiste dosering want als je er te weinig er in doet werkt het niet. Meestal maak ik een sopje in een emmer en doe daar flink wat HG anti-nare-geuren in en laat het een tijdje staan. Werkt perfect. Op hoge temperaturen wassen werkt trouwens ook goed, maar met wielerkleding is dat niet aan te raden....