ik heb last van mijn linkerknie aan an de wandelstok zijn ?

Toegevoegd na 31 minuten:
moet zijn: aan welke kant moet ik de wandelstok houden

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Bedoel je te vragen of jij last kunt hebben van je linkerknie doordat je met een wandelstok hebt gelopen?
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ik snap hem ook niet helemaal, beter de vraag even opnieuw formuleren of bewerken.
ronron1212
10 jaar geleden
is dit een vraag of een raadsel

Antwoorden (1)

Met een kruk lopen
Een cliënt kan met een kruk of een stok lopen. Die kruk of stok moet hij aan de kant van
het goede been houden. Dat klinkt je misschien raar. Je zou juist verwachten dat je de stok
aan de kant van het slechte been moet houden. Dat heeft echter geen enkele zin. De cliënt
moet de stok aan de kant van het goede been houden; hij heeft dan steun op het moment
dat hij het goede been optilt om het te verplaatsen. Anders moet hij op zijn slechte been
staan om zijn goede been te verplaatsen.
fremar