Als je de site bekijk op internet lijkt hij leeg, maar in de code staat dit:

Beste lezer,

Ooit vond je hier de goedbezochte website Hersenstorm, over ADHD bij volwassenen.

Zoals je ziet: die is niet meer.

Jarenlang heb ik me helaas medeschuldig gemaakt aan het in stand houden van de waandiagnose ADHD.

Ik ben er klaar mee.

Als de vermaarde ADHD-deskundige Eisenburg al toegeeft dat hij de hele diagnose uit zijn duim heeft gezogen, wie ben ik dan om er aan vast te houden? :D

Mocht je smachten naar de info die hier ooit te vinden was, wees niet bevreesd: deze vind je overal, al dan niet met bronvermelding, copy-paste terug.

Er is en wordt, door derden (!) nog steeds goed verdiend aan Hersenstorm. Verder is de hele ADHD-hype vooral een goudmijn voor Big Pharma, de media en allerlei zogenaamde behandelaren.

Laat je niet gekmaken!

Veel geluk,

Anne-Marie van der Gouw

16 juni 2013
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+, Compleet antwoord.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+