Do's:
Geef altijd bij je tandarts aan dat je probeert je tanden witter te krijgen. Het kan zijn dat deze in jouw geval een aantal behandelmethodes afraadt
Informeer bij je tandarts naar de kosten voor het bleken van je tanden. Veel tandartsen voeren deze behandeling ook uit en doen dit voor minder geld dan in een kliniek
Houd er rekening mee dat behandelingen aardig prijzig kunnen zijn

Don'ts:
Probeer niet lukraak van alles, dat kost veel geld en levert vaak maar weinig op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Niet op kunst tanden en kiezen , of gevulde tanden die door tandarts zijn gekleurd . Je tand vlees ook ontzien , het is waterstof peroxide , dus ook niet te veel doorslikken . Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gevulde tanden/kiezen bleken niet mee evenals kroon- en brugwerk... Je kunt naar een thuisbleeksysteem bij de tandarts vragen. De kosten zijn ongeveer €350,00 en wordt helaas niet door de ziektenkostenverzekering vergoed. Succes! :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tenzij de tand door een ongeluk of zo lelijk is, zal een "goede" tandarts je dat bleken afraden, want het is slecht voor je tanden.