Een gezicht waaruit geen emoties e.d. blijken, zodat tijdens poker je een tegenstander geen informatie geeft over je kaarten. Het kan ook buiten poker worden gebruikt voor een strak, emotieloos gezicht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een behoorlijk strak gezicht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Poker face:

A blank expression that does not reveal anything about the cards being held. Often used outside the world of poker.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
iemand die met zijn gezicht geen tells weggeeft aan de tafel.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een gezicht vrij van alle uitdrukkingen, vaak met poker gebruikt om beslist niet te laten merken dat je een goed hand kaarten hebt