is het mogelijk dat als je elke dag 2 uur danst en veel beweegt en water drinkt dat als je afvalt je borsten ook kleiner worden?

Ik werk namelijk op een camping in frankrijk!
Elke dag begin ik om 10 dan heb ik kidsclub tot 12 erna repetitie tot half 3 en dan van 4 tot 6 weer kidsclub en savonds van 8 tot 12 avond programma..

Ik drink alleen water! Zo af en toe wel eens siroop!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is bij iedere persoon anders, gewoonlijk gaat het in dezelfde volgorde weg zoals het vet erbij gekomen is... En in borsten zit ook vet dus als je daar vlug bent bijgekomen met verdikken kan het zijn dat je het daar ook het vlugst weer gaat verliezen bij af te vallen... Veel is er niet aan te doen vrees is
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja. Borstweefsel bestaat voor het merendeel uit vet. Dus als jij elke dag twee uur intensief beweegt dan is er zeker kans dat je daardoor afvalt en dat ook bij je borsten gaat gebeuren.
Amadea