Zes schrijven?

Waarom kun je je rechteronderbeen niet rechtsom laten draaien als je met je rechterhand het cijfer zes schrijft?

Terwijl je achter je computer zit: til je je rechter voet van de vloer en maakt met je onderbeen een cirkelvormige beweging met de klok mee (rechtsom).

En nu, terwijl je voet nog bezig is met draaien, teken je met je rechter hand het cijfer 6.op je bureau.
En zie daar, je voet zal van draairichting veranderen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat is heel wel mogelijk, je moet wel oefenen, zoals je alles moet oefenen...

Het is mij ook gelukt om je linkerhand op en neer (verticaal) tegen je borst te wrijven terwijl je met je rechterhand op je borst "klapt". Het is gewoon een kwestie van oefenen

Vraag is al eens gesteld.... Maar dat kan echt wel. Waar jij op doel is dat je onderbeen de neiging heeft met de richting van het schrijven mee te draaien. Oefening baart kunst mijn vriend. (of een kind)

Dat kan ik wel, hoor.

Gaat je wel lukken. Al draaiend met je been naar rechts begin je de zes te tekenen waar je normaal gesproken ophoudt. Je pen gaat dan de zelfde kant op als je been. Probeer maar, het lukt.

Ik kan het wel hoor.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100