Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik moet een operatie aan mijn voet. Wie weet wat ze precies gaan doen.

Links naast mijn kleine teen zit een botvergroeiing. Doet veel pijn kan bijna geen schoenen aan. Ik word over een week of 3 geopereerd. Hij vertelde dat het dan ingegipst werd daarna. Ben vergeten te vragen waarvoor. Gaan ze iets breken. En wie heeft ervaring hier mee. En weet wat me te wachten staat.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
636

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Goedemorgen ,ik heb hetzelfde gehad maar dan aan mijn grote teen ,het viel allemaal reuze mee .Je krijgt een ruggeprik ,(het kan ook met een plaatselijke verdoving) en dan word er met een soort beitel een stukje bot weggebeiteld.Ik heb toen geen gips gehad maar krukken.Al met al niks om druk over te maken .Veel succes met de operatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hielspoor kan het zijn, dat is een botaangroeisel dat pijnlijk wordt naarmate dat groter wordt... Dat moet operationeel weggehaald worden, want het wordt alleen maar groter en langer...

Het is een simpele ingreep en na een paar weken is alles weer als vanouds, complicaties zijn er niet of nauwelijks...

Hielspoor kan het zijn...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding