Welke zonnebrandcreme kan ik gebruiken bij een droge huid?

Ik heb een droge huid op mijn hoofd, van mijn huisarts krijg ik ervoor ook vaseline carboneercrème. Nu heb ik geconstateerd dat de zonnebrandcrème van mijn vriendin de huid uitdroogt en ik daarover vaseline zou moeten smeren of eronder om enigszins te voorkomen dat het gaat branden op mijn huid.

Ik ben dus opzoek naar een zonnebrand crème die wat meer vettig is waardoor mijn huid ook vettig blijft i.p.v. uitdroogt / droger maakt. Welke zouden jullie adviseren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Zonnebrand creme en daarop vaseline , denk niet dat dat echt gaat werken .
Zonnebrand creme van vichy , die hebben ze ook voor de droge huid en die kun je o.a kopen bij de apotheek