Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn vagina stinkt, en ruik hem zelfs door mijn broek heen wat moet ik doen?

mijn vagina stinkt heel erg zelfs door mijn broek heen, nu ben ik naar de dokter geweest en een kweek laten maken en er is helemaal niks aan de hand,

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
8.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als je arts je gezond heeft verklaard, dan kan je de algemene adviezen volgen.
Was je vagina dagelijks met water, en alleen met water.
Bij je liezen en schaamheuvel mag je wel zeep gebruiken .
Gebruik inlegkruisjes zo min mogelijk, en zeker niet standaard.
Draag geen synthetisch of knellend ondergoed.
(Lees meer...)
Rieneke1
10 jaar geleden
Ruiken andere dit ook, anders heb je kans dat je denkt dat je het ruikt terwijl dit harstikke meevalt, je kan bijv een middel kopen om je vagina te wassen waardoor de zuurtegraad weer goed word,dit kan ook een reden zijn dat het ruikt. ben even de naam kwijt, dit kan je bij drogist en ook bij supermarkt kopen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wassen met gewone zeep is uit den boze. In plaats daarvan kun je je wassen met lauw water. Ook kun je een speciale wasemulsie gebruiken bijvoorbeeld Lactacyd. Deze heeft namelijk dezelfde zuurgraad als de vagina. Was altijd van voor naar achteren en gebruik een schoon washandje.

Veel vrouwen hebben soms tijdelijk last van een vervelende vaginale geur, jeuk in de vagina of veel afscheiding. Een intieme douche kan dan helpen de vagina weer in balans te krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding