hoe kan ik het beste me stopweek plannen?

Ik heb al geprobeert een kalender te maken in word met tabel, papier et. maar krijg het overzicht niet van 2 maanden.

Hoe kan ik het beste doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien moet je je probleem uitleggen want ik snap niet wat je precies wil. Normaal stop je één van de vier weken, dat kun je niet in een maand plannen maar als je dat wel wil is dat simpel: stop elke zoveelste dag van de maand een week lang. Je hebt dan 2 of 3 pillen meer nodig per strip maar die gebruik je dan van een reservestrip (behalve februari dan).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kan volgende week beginnen dan is de stopweek buiten me activiteiten, of nu dan is het wanneer ik uitje hebt.
Ritsuka
10 jaar geleden
Ik neem altijd standaard 1 strip, en dan ga ik kijken wanneer het het beste uitkomt. En dan slik ik precies genoeg van de 2de strip om daar op uit te komen. De rest van die strip bewaar ik voor de volgende keer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar wanneer moet je nieuwe strip beginnen als 9 juli einde stop week is, op 9 juli of dag daarna (10 juli) ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je op maandag je laatste pil neemt, neem je op dinsdag de eerste nieuwe. Zo blijven de dagen gelijk (elke keer maandag laatste, dinsdag eerste).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Houd er rekening mee dat je ongeveer de vierde stopdag de menstruatie behoorlijk is en vaak de derde stopdag dus als je al 3/4 pillen niet hebt geslikt begint. Hoe moeten wij al die informatie weten uit jouw beginvraag?
Ritsuka
10 jaar geleden
Zoals Ytje zegt inderdaad, niet naar de datum kijken maar gewoon de dag, maandag stop, dinsdag erna start, enz.

Antwoorden (1)

Kijk niet zo zeer naar de maanden, maar kijk naar de weeknummers. Het tellen is niet zo moeilijk, 3 weken slikken, 1 week stoppen, 3 weken slikken, 1 week stoppen, enz.

Toegevoegd na 1 minuut:
En als je van stopweek wilt veranderen, dan slik je 1 of 2 weken door, al naargelang de behoefte.
jc54