Is het beter om te fitnessen in de avond ( 20:00) of s'middags?

Ik doe cardio en ik gebruik halters om mijn borst en armen te trainen. ( ook andere dingen maar vandaag bijv alleen dit.)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
's middags. Als je het uitstelt naar 's avonds en dan geen zin meer hebt... doe je het dus helemaal niet. Als je het gelijk 's middags doet heb je dat probleem niet.
Ritsuka
10 jaar geleden
Maakt helemaal niets uit, zolang je maar goed eet voor en na (voor herstel) en het niet vlak voor beddtijd is.

Antwoorden (1)

Ik zelf kan het beste 's avonds fitnessen, dan heb ik het meeste energie. Maar ik ken iemand die vind dat het 's middags veel beter gaat. Dus het is heel persoonlijk. Voor de een is 's middags dus beter en voor de ander 's avonds.
Kijk even voor jezelf wanneer je het het beste vind gaan, dat is de beste manier om erachter te komen.