ik heb rare rode vlekken bij mijn benen weet iemand wat dit is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K
Amadea
10 jaar geleden
Kan je een wat uitgebreider beschrijving geven en/of een foto ervan plaatsen? Met de beperkte informatie die er nu staat kunnen het wel duizend verschillende dingen zijn...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is het goed als ik morgenvroeg een foto doe? Of liever nu
Amadea
10 jaar geleden
Als je meer gegevens kunt verstrekken mag die foto vast wel morgen geplaatst worden. Maar voor nu is de vraag te vaag en betwijfel ik of de moderatie deze goed zal keuren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb,een foto erbij gedaan hooelijk kunt u er wat mee
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het jeukt en het zit aan allebei de kanten en he voelt het ook kijk maar eens naar de foto als u me kunt,helpen dank ik u vriendelijk
Amadea
10 jaar geleden
Jeuken ze?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja
Amadea
10 jaar geleden
Mijn vraag was al beantwoord, had ik nog niet gezien. Misschien helpt de informatie bij http://www.goeievraag.nl/vraag/persoon-gezondheid/gezondheid/lichamelijke-klachten/sinds-paar-dagen-erg-last.273567
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mij doet het denken aan een huidschimmel.... Ff langs de dokter dus.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb GEEN ander wasmiddel gebruikt en bij het douchen begon het lichtjes ik ging,op,bed liggen en nu is het zo als op de foto
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
maar ik ben wel alergisch voor hooikoorts en bepaalde dieren janvdit,het misschien zijn?

Antwoorden (1)

Dat lijkt zeer op galbulten (netelroos), ontstaan doordat jij ergens allergisch op reageert. Het kan worden uitgelokt door:
• druk op de huid
• kou
• warmte
• zonlicht
• voeding
• medicijnen
• bacteriën
• gisten
• virussen
• parasieten
• voeding
• insectenbeten
• interne ziekten
• contactallergieën
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik dank u zeer voor,deze tips bijdeze maak ik een afspraak,bij,de huisarts
Echt SUPER bedankt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
(Leuke foto Amadea) Ik had zoiets ook een keer gehad en weet niet precies waarvan dat was en nooit meer gehad. Opvallende dingen bij mij waren eventueel teveel chloor in het zwembad, teveel ei gegeten of stress. Goed antwoord (kan helaas niet plussen)